poniedziałek, 28 października 2019

Hello everyone,This year in October I participated in Erasmus project. I went tosmall town calledPforzhaim which is located in Germany. I was hosted by a girl who was my guest, in May so we had known each other before. It was really fun to spend with her time. I can’t recall a moment when I had nothing to dowhich indicated on her perfectplan of time,I met many new people from different countries which was in my opinion one of the best things of that exchange. The whole agenda of activitiescreated for us included many entertainments and interesting things to do. We visited many placesrelated to fairy tales which were the theme of the entire project.I’m very grateful for having an opportunity to experience all of this... if It was possible I would definitely take part in it again... Ihighlyrecommend this to everyone. Cześć wszystkim!W tym roku, w październiku, wzięłam udział w projekcie Erasmus. Pojechałam do małego miasta Pforzheim, które znajduje się w Niemczech. Byłam goszczona przez dziewczynę, z którą się już wcześniej znałam (była moim gościem w maju), więc czułyśmy się bardzo swobodnie przy sobie. Było mi naprawdę miło w jej towarzystwie, spędziłyśmy dużo czasu ze sobą i nigdy nie czułam się znudzona, co oznaczało świetne rozplanowanieczasu.Poza tym poznałam wielu ludzi z innych narodowości co było według mnie najlepszą rzeczą z tego wyjazdu. Cały plan zajęć, stworzony na tamten tydzień, obejmował wiele rozrywek i interesujących rzeczy do robienia. Odwiedziliśmy wiele miejsc związanych z bajkami, które były tematem przewodnim projektu.Jestem bardzo wdzięczna za możliwość doświadczenia tego wszystkiego... gdyby było to możliwe z pewnością wzięłabym udział jeszcze raz... Bardzo wszystkim polecam J)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz