poniedziałek, 28 października 2019


Projekt Erasmus + był dla mnie nowym, ale i ciekawym doświadczeniem. Rozumiem przez to, że podobały mi się różne sposoby integracji między uczniami oraz chęci innych osób do stworzenia miłej atmosfery. Interesowały mnie również tradycje i języki innych krajów, które chętnie poznawałam. Uważam, że warto było wziąć udział w tym projekcie, ponieważ nawiązałam przyjaźń z kilkoma nowymi osobami, ale także miałam szansę wykorzystać język angielski w praktyce.


The Erasmus + project was a new but interesting experience for me. By writing this I mean that I liked the different ways of integration beetwen students and the willingness of other people to create pleasant atmosphere. I was also interested in the traditions and languages of other countries that I was happy to learn. I think it was worth taking part in this project because I made friends with some new people, but I also had a Chance to use English in practise.
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz