niedziela, 3 marca 2019

Erasmus Experience


Hej, chciałem podzielić się z wami moimi doświadczeniami na projekcie Erasmus który odbył się w lutym 2019. roku.

Kiedy wraz z moimi koleżankami i kolegami przylecieliśmy na lotnisko, zostaliśmy ciepło przywitani przez naszych gospodarzy i pojechaliśmy do domów. Już pierwszego dnia zjadłem obiad z rodziną mojej gospodyni i poznałem jej dziadków, ciocie oraz kuzynów. Wieczorem spotkaliśmy się z innymi ludźmi z Erasmusa. Poznaliśmy się i poszliśmy na spacer. Kolejnego dnia pojechaliśmy do szkoły i zaczęliśmy właściwą część projektu. Przez następne dni odwiedzaliśmy bardzo ciekawe miejsca jak Villa Tufarelli czy Herculaneum, cały czas w towarzystwie wszystkich uczestników erasmusa. Codziennie popołudniami i wieczorami spotykałem się z innymi uczestnikami (w różnym składzie), co było prawie tak fajne, albo nawet fajniejsze niż zwiedzanie i dowiadywanie się o dziedzictwie narodowym włoch.
W 7 dni poznałem bardzo dużo cudownych osób z którymi kontakt utrzymuję do dziś, dowiedziałem się wielu rzeczy i mogę z czystym sumieniem powiedzieć że był to najlepszy, albo przynajmniej jeden z lepszych tygodni w moim życiu. Chciałem podziękować wszystkim uczestnikom tego projektu, oraz Pani Neli i Pani Małgosi które umożliwiły nam ten projekt.
Kuba



Hey, I wanted to share my experience with you on the Erasmus project that took place in
 February 2019.

When, together with my classmates, we flew to the airport, we were warmly welcomed by our
 hosts and went home. On the first day, I ate dinner with my host's family and met her 
grandparents, aunts and cousins. In the evening we met with other Erasmus people. The next
 day, we went to school and started the main part of the project. During the next days we 
visited very interesting places like Villa Tufarelli or Herculaneum, all the time in the company
 of all members of the erasmus. Every day in the afternoons and evenings, I met with other 
members , which was almost as nice, or even nicer than visiting and finding out about Italy's
 national heritage.
In 7 days I met a lot of wonderful people with whom I keep contact till today, I learned many 
things and I can honestly say that it was the best, or at least one of the better weeks in my 
life. I would like to thank all members of this project, and Mrs Nela and Mrs. Małgosia
 because I wouldn't take part in this project without them.
Kuba


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz