wtorek, 5 marca 2019

My Erasmus experience

Hi everyone! I'd like to share a few thoughts about Erasmus project which I've participated in.

In February me and few of my classmates we went to Naples in Italy. It was the best week of my life. We have visited a lot of amazing places like Villa Tufarelli, museum of the first railway station in Europe and many others. But the best part of the trip were people. I made a lot of new friends from all over the world which I'm still in touch with. Everyone was super friendly, caring and my host family did everything they could to make me feel at home which I'm sooo grateful  for. And the food was amazing too. The Italians made sure that everyone has tried local food and drinks. After tasting the Italian pizza, Polish one will never be the same for me. I'd like to recommend Erasmus to everyone, because it's really something worth to experience. 
Julek





Hej! Chciałem podzielić się moimi przeżyciami z projektu Erasmus w którym brałem udział. 

W lutym, ja i kilkoro moich kolegów i koleżanek pojechaliśmy do Neapolu we Włoszech. To był najlepszy tydzień mojego życia. Zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc takich jak Villa Tufarelli, pierwsza stacja kolejowa w europie i wiele innych. Ale najlepszą częścią wycieczki byli ludzie. Zaprzyjaźniłem się z wieloma osobami z całego świata i utrzymuję z nimi kontakt do dziś. wszyscy byli bardzo mili i przyjaźni, a moja host family zrobiła wszystko żebym poczuł się jak u siebie, za co jestem bardzo wdzięczny. Oczywiście jedzenie było niesamowite. Włosi upewnili się, że wszyscy spróbowali lokalnej kuchni. Po spróbowaniu włoskiej pizzy, ta polska już nigdy nie będzie taka sama. Chciałbym zachęcić wszystkich do udziału następnym razem, ponieważ uważam, że jest to coś naprawdę wartego doświadczenia. 
Julek 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz