niedziela, 3 marca 2019

My after-Erasmus thoughts


Hi everyone! It's me, Maria. I'd like to share my Erasmus experience with you. I was in Italy and I had one of the best weeks in my life. I met various, outstanding people and learnt so much about Neapolitan culture. Everybody was so nice and open-minded! Not only our hosts students, but their families, friends and other foreign students too, so I have made many new friends. The thing that I really liked was living a normal, daily life of an Italian family that is so much different from mine in Poland. In Erasmus project I have done many things I didn’t do before it: I’ve learnt Italian, I’ve visited some Neapolitan cultural heritages (f. ex. Hercualneum, that I honestly loved)  and I’ve met a real Swede! If you ever have a opportunity to go to this kind of project, you definitely should.


Cześć wszystkim! To ja, Maria. Chciałabym podzielić się z wami moim Erasmusowym doświadczeniem. Byłam we Włoszech i spędziłam tam jeden z najlepszych tygodni w moim życiu. Spotkałam przeróżne, wspaniałe osoby i nauczyłam się bardzo dużo o neapolitańskiej kulturze. Wszyscy byli tacy mili i otwarci! Nie tylko nasi gospodarze, ale też ich rodziny, przyjaciele i inni zagraniczni uczniowie, więc poznałam wielu przyjaciół. Tym, co naprawdę lubiłam było prowadzenie normalnego, codziennego życia włoskiej rodziny, które jest bardzo różne od mojego, w Polsce. Na projekcie Erasmus zrobiłam tyle rzeczy, których nie robiłam nigdy wcześniej: nauczyłam się włoskiego, odwiedziłam niektóre neapolitańskie dziedzictwa kulturowe (np. Herkulanum, które naprawdę uwielbiam) i poznałam prawdziwego Szweda. Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli możliwość wzięcia udziału w tego typu projekcie, zdecydowanie powinniście to zrobić.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz